Informujemy że:
Od 1 kwietnia 2021 r. zostaje wyłączona aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych.
Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również będą niedostępne.
Obsługa kart i usługi BLIK jest cały czas dostępna ale w aplikacji mobilnej NASZ Bank, którą mogą państwo pobrać i zainstalować na swoich urządzeniach mobilnych.
Więc o aplikacji mobilnej NASZ Bank - kliknij tutaj:
Sposób aktywacji usłgi BLIK w aplikacji NASZ Bank - Klikinj tutaj:
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych.
Smartfon, tablet, czy smartwatch towarzyszą nam na co dzień częściej niż portfel. Dlatego oferujemy całą gamę usług umożliwiających dokonywanie transakcji bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dzięki nim możesz łatwo i bezpiecznie płacić w sklepach, internecie, aplikacjach mobilnych, a także wypłacać gotówkę z bankomatów. Poznaj ofertę usług mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA i płać jeszcze wygodniej!