Południowo-Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku

Przejdź do sekcji

Nagłowek strony

Strona główna

Dostępność

Zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami

  1. Osoba ze szczególnymi potrzebami ma prawo złożyć wniosek o zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej. Jeśli pojawi się taka sytuacja, pracownik placówki banku proponuje jej dostępną formę treści ogólnych warunków umów oraz regulaminów (w tym z wykorzystaniem trwałego nośnika innego niż forma papierowa).
  2. Potrzeby i oczekiwania klienta ze szczególnymi potrzebami ustalane są wspólnie: pracownik placówki banku z klientem - czego rezultatem jest najdogodniejsze rozwiązanie.
  3. Wypełnienie Wniosku przez klienta ze szczególnymi potrzebami o udostępnienie dokumentów, który jest załącznikiem do zapewnienia dostępności.
  4. Klient może złożyć wniosek również ustnie. W takim przypadku pracownik placówki banku wypełni wniosek w jego imieniu.
  5. Czynności w zakresie zapewnienia dostępności informacyjno -komunikacyjnej można wykonywać w obecności kierownika lub innego pracownika placówki Banku.
  6. Wyznaczony pracownik placówki banku przez Dyrektora Oddziału Banku przygotowuje dokumenty w odpowiedniej formie w ciągu 7 dni od momentu, gdy otrzyma wniosek od klienta. 
  7. Z żądaniem opisanym w punkcie 1 może wystąpić także osoba, która nie jest klientem banku, ale myśli o skorzystaniu z jego oferty.

Kontakty telefoniczne z pracownikami w placówkach Południowo-Mazowieckiego Banku Spółdzielczego:

Oddział w Jedlińsku, ulica Warecka 7: (48) 32 14 996 lub (48) 32 14 995

Oddział w Radomiu, ulica Czarnoleska 25: (48) 385 80 85

  •  filia w Radomiu ulica Zbrowskiego 104: (48) 364 24 54
  •  punkt kasowy w Jastrzębi : (48) 610 60 55

Oddział w Szydłowcu, ulica Bankowa 7: (48) 617 10 11 oraz

  •  filia w Wierzbicy: ( 48) 618 20 22
  •  filia w Chlewiskach: (48) 628 70 04 
  •  punkt kasowy w Skarżysku-Kamiennej (41) 252 40 75

 

Załączniki

Ikona Opis Format Akcja
Wniosek o zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej Format: PDF, 174,42 kB
Wniosek o udostępnienie dokumentów Format: PDF, 152,57 kB
Formularz zamówienia tłumaczenia Format: PDF, 180,47 kB