Przejdź do sekcji
Nagłowek strony
Przeniesienie rachunku płatniczego
Chętnie pomożemy Ci w przeniesieniu konta do Południowo – Mazowieckiego Banku Spółdzielczego w Jedlińsku!
Przy przenoszeniu rachunku płatniczego:
- załatwimy za Ciebie wszelkie formalności,
- nie musisz tracić czasu na wizyty w obu bankach – podczas jednego spotkania w naszym Banku otworzysz swój nowy rachunek i zrezygnujesz z usług poprzedniego banku,
- jeśli chcesz, poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę lub świadczeniodawcę (np. ZUS), tak by wynagrodzenie lub świadczenie wpływały na Twój nowy rachunek.
Przeniesienie rachunku jest całkowicie bezpłatnie.
Jak przenieść rachunek płatniczy
- udziel nam pełnomocnictwa i złóż dyspozycję przeniesienia rachunku – możesz to zrobić w każdej placówce Banku.
- przekażesz nam najważniejsze informacje dotyczące Twojego obecnego rachunku.
My zajmiemy się resztą formalności:
- poinformujemy Twój dotychczasowy bank o przeniesieniu konta,
- przeniesiemy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
- zamkniemy dotychczasowy rachunek i przeniesiemy środki na nowe konto,
- poinformujemy o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę.
Sytuacje w których przeniesienie rachunku płatniczego może być utrudnione lub niemożliwe opisaliśmy w załączniku poniżej.
| Ikona | Opis | Format | Akcja |
|---|---|---|---|
| Wniosek o przeniesienie rachunku i usług płatniczych | Format: PDF, 236,36 kB | ||
| Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego | Format: PDF, 104,08 kB | ||
| Lista sytuacji w których przeniesienie rachunku płatniczego może być utrudnione lub niemożliwe | Format: PDF, 123,07 kB |