Południowo-Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku

Przejdź do sekcji

Nagłowek strony

Strona główna

Aktualności 2025

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w związku z wdrożeniem nowej wersji systemu SORBNET3, mogą wystąpić przejściowe  utrudnienia w realizacji przelewów wysokokwotowych oraz niektórych transakcji międzybankowych.

Express Elixir

Południowo-Mazowiecki Banki Spółdzielcze w Jedlińsku umożliwia szybkie i bezpieczne przelewy pieniędzy z banku do banku.

Oszczędność czasu

  • Transakcje są rozliczane w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Odbiorca może więc zobaczyć środki na swoim koncie nawet w kilka sekund od zlecenia przelewu.
  • Niezależnie od daty i godziny, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

 

Pomoc w sytuacjach kryzysowych

  • To niezwykłe ułatwienie, gdy zależy Ci na błyskawicznym uregulowaniu należności.
  • Szybko opłacisz rachunki, spłacisz ratę kredytu albo zasilisz konto bliskiej osobie.

 

Wygodne rozwiązanie

  • Przelewy można realizować za pośrednictwem bankowości internetowej lub w placówce Banku.

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

  • Bezpośredni przekaz na rachunek odbiorcy.
  • Transakcje obsługuje KIR, czyli instytucja, która od 25 lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami w Polsce.

 

Jak działa przelew natychmiastowy?

  • Aby móc złożyć dyspozycję realizacji przelewu natychmiastowego, konieczne jest, aby bank odbiorcy przelewu był dostępny w systemie i realizował przelewy natychmiastowe.*
  • Przelewy natychmiastowe realizowane są wyłącznie w złotych.
  • Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona wyłącznie z datą bieżącą.
  • Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.**

 

* Lista banków realizujących przelewy natychmiastowe dostępna jest na stronie internetowej www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci.

**Zakres godzin dostępności Usługi w bankach spółdzielczy może w poszczególnych przypadkach być krótszy od ustalonego dla Zrzeszenia.

 

Aby uzyskać informacje o dostępności usługi, szczegółach oferty oraz opłatach i prowizjach, odwiedź najbliższą placówkę Banku.

 

TAKIE KONTO SPOKO i TAKIE KONTO PROSTE

TAKIE KONTO SPOKO i TAKIE KONTO PROSTE

Tak dbamy o najmłodszych.

Konto dla osób w wieku 0-18 lat. Idealne na początek przygody z bankowaniem!

Takie konto spoko to:

  • 0 zł za konto, bez warunków
  • 0 zł za kartę z unikatową grafiką, bez warunków
  • 0 zł za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce
  • dostęp do płatności mobilnych i BLIKA - Aplikacja mobilna -  Nasz Bank Junior Jedlińsk

TAKIE KONTO PROSTE

Tak dbamy o młodych.

Konto dla osób w wieku 18-26 lat, z pełnym zakresem usług bankowych.

W ramach Takiego konta prostego możesz korzystać z różnych produktów i usług.

  • kartę z unikatową grafiką
  • bankowość elektroniczna
  • aplikacja mobilna
  • dostęp do płatności mobilnych oraz BLIKA

FDS

W związku ze zmianą systemu, od 17.02.2025r. wszystkie transakcje klientów w tym zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.

Co to oznacza?

BxtdAKrJdUQyAAAAAElFTkSuQmCC

Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów.
W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.

Co w takiej sytuacji?

  1. Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:
    1. dla transakcji w bankowości internetowej:
      „Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
      „Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
    2. dla transakcji w aplikacji „Nasz Bank”:
      „Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
      „Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

      Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
  2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.