Południowo-Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku

Przejdź do sekcji

Nagłowek strony

Strona główna

Aktywacja usługi "Mój Rachunek"

Aktywuj usługę „Mój Rachunek” w bankomatach

Południowo-Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo korzystać. W związku z powyższym zachęcamy do uruchomienia usługi „Mój Rachunek” w bankomacie. Usługę uruchamia się samodzielnie i jednorazowo. Zmiany mają na celu podniesienie bezpieczeństwa realizowanych transakcji w bankomatach i udostępnienie Państwu nowych usług, takich jak np. wpłaty we wpłatomacie bezpośrednio na rachunek!. czy możliwości płatności rachunków jak również zakładania lokat, kredytów, spłaty kredytów jak również doładowania telefonów na kartę.

Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?

Krok nr 1: Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.

Krok nr 2: Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”.

  • zrzut ekranu (krok nr 2)

Krok nr 3: Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”.

  • zrzut ekranu (krok nr 3)

Krok nr 4: System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (4 cyfry). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz.

  • zrzut ekranu (krok nr 4)

Krok nr 5: Po dwukrotnym wprowadzeniu 4 cyfrowego hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”.

Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego banku należy wybierać opcję „Mój rachunek” i podawać ustalone wcześniej hasło do rachunku. Po wybraniu tej opcji dostępne są wszystkie usługi banku w bankomacie.

  • zrzut ekranu (krok nr 5)

Zachęcamy do korzystania z nowych usług w bankomatach Południowo - Mazowieckiego Banku Spółdzielczego.