Przejdź do sekcji
Nagłowek strony

Szanowni Państwo,
Informujemy, że w związku z wdrożeniem nowej wersji systemu SORBNET3, mogą wystąpić przejściowe utrudnienia w realizacji przelewów wysokokwotowych oraz niektórych transakcji międzybankowych.
Express Elixir
Południowo-Mazowiecki Banki Spółdzielcze w Jedlińsku umożliwia szybkie i bezpieczne przelewy pieniędzy z banku do banku.
Oszczędność czasu
- Transakcje są rozliczane w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Odbiorca może więc zobaczyć środki na swoim koncie nawet w kilka sekund od zlecenia przelewu.
- Niezależnie od daty i godziny, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Pomoc w sytuacjach kryzysowych
- To niezwykłe ułatwienie, gdy zależy Ci na błyskawicznym uregulowaniu należności.
- Szybko opłacisz rachunki, spłacisz ratę kredytu albo zasilisz konto bliskiej osobie.
Wygodne rozwiązanie
- Przelewy można realizować za pośrednictwem bankowości internetowej lub w placówce Banku.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
- Bezpośredni przekaz na rachunek odbiorcy.
- Transakcje obsługuje KIR, czyli instytucja, która od 25 lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami w Polsce.
Jak działa przelew natychmiastowy?
- Aby móc złożyć dyspozycję realizacji przelewu natychmiastowego, konieczne jest, aby bank odbiorcy przelewu był dostępny w systemie i realizował przelewy natychmiastowe.*
- Przelewy natychmiastowe realizowane są wyłącznie w złotych.
- Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona wyłącznie z datą bieżącą.
- Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.**
* Lista banków realizujących przelewy natychmiastowe dostępna jest na stronie internetowej www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci.
**Zakres godzin dostępności Usługi w bankach spółdzielczy może w poszczególnych przypadkach być krótszy od ustalonego dla Zrzeszenia.
Aby uzyskać informacje o dostępności usługi, szczegółach oferty oraz opłatach i prowizjach, odwiedź najbliższą placówkę Banku.
TAKIE KONTO SPOKO i TAKIE KONTO PROSTE
TAKIE KONTO SPOKO i TAKIE KONTO PROSTE
Tak dbamy o najmłodszych.
Konto dla osób w wieku 0-18 lat. Idealne na początek przygody z bankowaniem!
Takie konto spoko to:
- 0 zł za konto, bez warunków
- 0 zł za kartę z unikatową grafiką, bez warunków
- 0 zł za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce
- dostęp do płatności mobilnych i BLIKA - Aplikacja mobilna - Nasz Bank Junior Jedlińsk
TAKIE KONTO PROSTE
Tak dbamy o młodych.
Konto dla osób w wieku 18-26 lat, z pełnym zakresem usług bankowych.
W ramach Takiego konta prostego możesz korzystać z różnych produktów i usług.
- kartę z unikatową grafiką
- bankowość elektroniczna
- aplikacja mobilna
- dostęp do płatności mobilnych oraz BLIKA
FDS
W związku ze zmianą systemu, od 17.02.2025r. wszystkie transakcje klientów w tym zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.
Co to oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów.
W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
Co w takiej sytuacji?
- Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:
- dla transakcji w bankowości internetowej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.” - dla transakcji w aplikacji „Nasz Bank”:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
- dla transakcji w bankowości internetowej:
- Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.