Południowo-Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku

Informacja

Ostrzegamy o kradzieżach pod przykrywką sprzedaży na serwisach typu Allegro, OLX, Vinted. Czytaj więcej, !!! LOKATA 5,50 % na 13 miesięcy !!!, !!! LOKATA 5,10 % na 3 miesięce !!!

Menu witryny

"Logowanie Internet Banking"

Odnośniki

Osoby Fizyczne

  • -
Dla Ciebie

Zadbaj z nami o swoją przyszłość!

Na każdego z nas w życiu czekają obowiązki, wyzwania, ale także plany i cele, które chcemy zrealizować. W zależności od etapu na którym się znajdujemy mogą to być studia, nowy samochód, wszechstronne mieszkanie, niezapomniane wakacje czy też bezpieczne lokowanie swoich oszczędności. Będąc Bankiem rozumiejącym i wychodzącym naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom wszystkich grup społecznych, dysponujemy kompleksową i przejrzystą ofertą dla klienta indywidualnego, która każdorazowo jest dopasowywana zgodnie z aktualnie występującymi potrzebami. Dbamy zarówno o jakość i bezpieczeństwo oferowanych przez nas usług, jak i wygodę naszych klientów. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą dostępną w menu powyżej.

Sięgnijmy po marzenia!

Firmy

  • -
Dla Biznesu

Sfinansujemy Twoją inwestycję!

Rozwój gospodarczy regionu radomskiego jest jednym z fundamentów misji naszego Banku. Realizując ideę spółdzielczości aktywnie wspieramy wszelkiego rodzaju działania, mające na celu podniesienie jakości życia mieszkańców południowego Mazowsza. Dzięki środkom finansowym pozyskanym z Południowo-Mazowieckiego Banku Spółdzielczego w Jedlińsku zrealizowano na jego terenie wiele inwestycji o charakterze kulturowym, gospodarczym, oświatowym i sportowym. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą dostępną w menu powyżej.

Działajmy wspólnie na rzecz regionu!

Rolnicy

  • -
Dla Rolnika

Zasadź z nami ziarno zysku!

Rolnicy stanowią szczególną grupę obsługiwanych przez nasz Bank klientów. Są nieodzownym i najważniejszym ogniwem w łańcuchu produkcyjnym wszelkiego rodzaju artykułów spożywczych, w które zaopatrują nas lokalni dostawcy. Z myślą o nich przygotowaliśmy szereg atrakcyjnych produktów bankowych, mających na celu wspomożenie rozwoju ich działalności. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty w powyższym menu.

Stwórzmy nowoczesne gospodarstwo!

 

O Banku

Do pobrania

Bezpieczeństwo w Sieci

Vishing i spoofing

Vishing to metoda oszustwa, która polega na podszywaniu się pod pracowników banków i innych zaufanych instytucji, np. policjantów. Oszuści chcą w ten sposób zdobyć poufne dane klienta (np. login i hasło do bankowości internetowej) lub nakłonić o do określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji do zdalnej obsługi urządzenia).

Spoofing to metoda oszustwa, która polega na podszywaniu się pod inne urządzenia lub innego użytkownika. Oszuści zmieniają numer telefonu, adres e-mail czy adres IP, z których się kontaktują. Co więcej, mogą też wybrać i zmienić płeć osoby dzwoniącej, jej kraj pochodzenia, a nawet akcent. Zawsze dobrze przygotowują się do rozmowy, aby była ona wiarygodna i uśpiła czujność klienta.

 

MAMY DLA WAS ANIMACJĘ

Vishing i spoofing:

 

Phishing:

 

 

 

 

Dbaj O Bezpieczeństwo

Dbaj o bezpieczeństwo i nie daj się oszustom! Uważaj na vishing i spoofing. To jedne z metod, z których najczęściej korzystają przestępcy. Na czym polegają?

Vishing polega na podszywaniu się pod pracowników banku lub innych zaufanych instytucji, np. policjantów. Z kolei spoofing polega na podszywaniu się pod inne urządzenia lub innego użytkownika.

 

Jak przebiega takie oszustwo?

Oszuści stosują wyćwiczone techniki manipulacji. Podszywają się pod prawdziwe numery telefonów! Kiedy dzwonią, na telefonie klienta może wyświetlić się inny, znany numer lub nazwa banku.

Choć nie ma jednego schematu działania, przykładowa rozmowa może przebiegać tak:

  • Klient odbiera telefon od oszusta.
  • Oszust przekazuje klientowi informację o rzekomej płatności na jego koncie i prosi o potwierdzenie jej wykonania. Często oszuści przekazują też informację o logowaniu spoza granic Polski.
  • Klient odpowiada na wszystkie pytania, których oficjalnym celem jest jego weryfikacja.
  • Oszust informuje klienta, że musi zablokować rzekomą fałszywą transakcję lub przeprowadzić „zdalne skanowanie antywirusowe”. W tym celu klient ma zainstalować specjalną aplikację, np. AnyDesk lub TeamViewer.
  • Klient instaluje aplikację, a jego dane trafią do oszusta – ma dostęp do konta klienta i pieniędzy na nim.

Jak się chronić?

  • Nigdy nie wolno podawać loginu i hasła do bankowości internetowej, danych karty płatniczej (numer karty, CVV, data ważności). To informacje poufne, powinny być znane tylko klientowi.
  • Zawsze warto czytać treść SMS-ów i komunikatów z aplikacji mobilnej. Należy zwrócić na nie szczególną uwagę podczas połączenia z rzekomym przedstawicielem banku lub innej instytucji. Z ich treści może wynikać, że akceptuje się transakcję, którą przygotowali przestępcy.
  • Jeżeli jakakolwiek rozmowa wzbudza wątpliwości lub niepokój klienta, niech się rozłączy. Warto odczekać minimum 30 sekund, a następnie samodzielnie połączyć się z instytucją, z której dzwonił rzekomy przedstawiciel. Koniecznie należy wpisać numer samodzielnie – nie oddzwaniać na wcześniejsze połączenie.
  • Nie powinno się instalować dodatkowego oprogramowania na urządzeniach, za pomocą których klient loguje się do aplikacji bankowej.
  • Nie wolno zgadzać się na alternatywny kontakt mailowy czy SMSowy. Oszust może chcieć wysłać link lub załącznik, który może zainfekować urządzenie klienta.

Zgłoś Problem

Kontakt

[obiekt mapy]

Stopka

Rozmiar czcionki

Dodatkowe opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.