Aktualności

Informacja

Menu witryny

"Logowanie Internet Banking"

Tarcza Finansowa PFR – przyjmowanie pełnomocnictw, oświadczeń lub odpisów z KRS i CEiDG do 31 grudnia 2020 roku

Zgodnie z Umową Subwencji Finansowej i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia w Banku, nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę Subwencji Finansowej i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:

  • aktualny/pełny odpis z KRS na datę Umowy i każdego Wniosku (jeden odpis, jeśli pokrywa wszystkie czynności) lub pełny odpis z KRS na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku) lub;
  • wydruk z CEIDG na datę Umowy i każdego z Wniosków lub na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku) lub;
  • Pełnomocnictwo i aktualny/pełny odpis z KRS lub Pełnomocnictwo i wydruk z CEIDG lub;
  • Oświadczenie wraz z aktualnym/pełnym odpisem z KRS lub wydrukiem z CEIDG.

Wzory pełnomocnictwa oraz oświadczenia zawarte są w Regulaminie.

Ważne! W każdym przypadku, w tym w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia dokumentów przez Beneficjentów.

Dopuszcza się weryfikację w rejestrach CEIDG w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta.

Dokumenty możecie Państwo złożyć przez Bankowość Elektroniczną w zakładce Tarcza Antykryzsowa

Instrukcja jak składać wnioski przez Bankowość Elektroniczną:


lub dostarczyć do Banku w następujący sposób:

  • w formie papierowej osobiście albo przez pocztę lub;
  • w formie elektronicznej lub;
  • w przypadku CEIDG dopuszcza się weryfikację w rejestrach CEIDG w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta pod warunkiem, że Banki odbiorą od Beneficjenta oświadczenie, które może być złożone przez Beneficjenta w Bankowości Internetowej, w której Beneficjent:
    1) potwierdzi, że zapoznał się z przedstawionymi przez Bank dokumentami,
    2) potwierdzi, że dane zawarte w dokumentach, są prawdziwe, oraz
    3) wyrazi zgodę na przekazanie do PFR dokumentów, które zostały przedstawione Beneficjentowi przez Bank.

wstecz

Stopka

Rozmiar czcionki

Dodatkowe opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.