Aktualności

Informacja

Ostrzegamy o kradzieżach pod przykrywką sprzedaży na serwisach typu Allegro, OLX, Vinted. Czytaj więcej!!! LOKATA 5,20 % na 1 miesiąc !!!, !!! LOKATA 5,30 % na 3 miesiące !!!

Menu witryny

"Logowanie Internet Banking"

INFORMACJA O NOWYCH USŁUGACH

Zmiany wprowadzone w Regulaminie obejmują:

  1. przeniesienie zapisów dotyczących bankowości elektronicznej oraz instrumentów płatniczych do oddzielnych załączników do Regulaminu;
  2. uzupełnienie zapisów dotyczących korzystania z usługi BLIK;
  3. wprowadzenie zapisów dotyczących uruchomienia możliwości korzystania z usługi biometrii;
  4. wprowadzenie funkcji sm@rt wypłata ;
  5. modyfikację zapisów w zakresie realizacji polecenia zapłaty;
  6. modyfikację postanowień dotyczących silnego uwierzytelniania;

7) rozszerzenie zakresu pełnomocnictwa – możliwość zamówienia instrumentu płatniczego (karty, usługi BLIK) oraz złożenia wniosku o elektroniczne kanały dostępu  przez osobę, której posiadacz udzielił pełnomocnictwa stałego oraz odbioru przeznaczonego dla niej instrumentu płatniczego i środków identyfikacji elektronicznej;

8) zasady udostępniania, aktywacji i korzystania z usług dostępnych za pośrednictwem Mój Rachunek;

9) doładowywanie telefonów za pośrednictwem bankowości internetowej;

10) cyfrowe portfele (tj. Apple Pay,  Google Pay, Garmin Pay ) to usługi umożliwiające użytkownikom urządzeń mobilnych dokonywanie płatności stokenizowanymi kartami, przy użyciu m.in. smartfonów, smartwatch’y oraz innych urządzeń mobilnych z wbudowaną anteną NFC. Płatności dokonuje się poprzez zbliżenie urządzenia do terminala. Dostawcami aplikacji są zewnętrzne firmy takie jak Apple,Google czy Garmin, które odpowiadają za funkcjonowanie i rozwój aplikacji.

Dostęp do cyfrowych portfeli mają wszyscy klienci Grupy SGB (zarówno indywidualni jak i

instytucjonalni), posiadający zbliżeniowe karty debetowe oraz kredytowe wydane w ramach

organizacji Visa i Mastercard.

 

Jednocześnie miło nam poinformować o wprowadzeniu do oferty Banku nowych usług, które dostępne będą od  sierpnia 2019 roku:

BLIK – usługa płatności mobilnych, umożliwiająca użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłacanie gotówki przy użyciu kodów generowanych w aplikacji mobilnej Portfel SGB;

SM@RT WYPŁATA -pozwala na wypłatę w bankomacie przy pomocy      wygenerowanego kodu(z określonym czasem realizacji , bez konieczności użycia karty).

 

Treść nowego, obowiązującego od dnia 14 września 2019 roku Regulaminu dostępna jest
 również w placówkach  Banku.

 

Jeżeli przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu nie zostanie przez Państwa złożony sprzeciw, nowy Regulamin obowiązywał będzie Państwa od dnia 14 września 2019 roku.

Przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu mogą Państwo wypowiedzieć umowę
ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. Jeżeli natomiast złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie nowego Regulaminu, bez ponoszenia opłat.

Złożenie sprzeciwu dotyczącego umowy rachunku lokaty powoduje, że do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem wskazanych powyżej zmian.

 

Dodatkowo informujemy Państwa, że z dniem 14 września 2019 roku zmianie ulega
„Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej –

wprowadzenie nowych usług:

  

  1. Dział II.: Usługi dla klientów indywidualnych, dodano  .: Instrumenty płatnicze
    Instrument płatniczy BLIK

 

Wyszczególnienie czynności

Płatności mobilne BLIK

1.

Aktywacja BLIK

0,00 z

2.

Użytkowanie BLIK

0,00 zł

3.

 

Opłata za wypłatę gotówki:

1) w bankomatach sieci SGB oraz BPS S.A. i zrzeszonych banków spółdzielczych

2) w bankomatach innych, niż wskazane w pkt 1

  3) w bankomatach za granicą

 

0,00 zł

0,00 zł

nie dotyczy

4.

Wypłata gotówki w ramach usługi cash back

0,00 zł

5.

Krajowa transakcja płatnicza

bez opłat

6.

Zmiana limitu transakcyjnego

 bez opłat

Taryfa dostępna będzie również w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej Banku. 

 

Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec proponowanych zmian bądź wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat, o ile informacja o sprzeciwie lub wypowiedzeniu zostanie zgłoszona do Banku przed dniem wejścia w życie zmian, tj. przed dniem 14 września 2019 roku. Jeżeli przed datą wejścia w życie zmian nie zostanie przez Państwa złożony sprzeciw, nowe warunki obowiązywać będą Państwa od dnia 14 września 2019 roku. Jeżeli natomiast złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian, bez ponoszenia opłat.

 

Z przyjemnością informujemy, że Bank planuje wprowadzić obok tradycyjnej formy pisemnej także elektroniczną formę przekazywania dokumentów, np. regulaminów, taryf, informacji o zmianie wysokości oprocentowania, do czego będzie służył portal internetowy”.

Dokumenty będzie można pobrać przez wyżej wymieniony portal, również po zakończeniu umowy z Bankiem. W przypadku wyrażenia zgody na korzystanie z portalu, powiadomienie o zmianach będą Państwo mogli otrzymać poprzez e-mail lub SMS.

W celu skorzystania z powyższego rozwiązania zachęcamy do wypełnienia i złożenia w placówce Banku prowadzącej Państwa rachunek stosownego   formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego pisma.  

 

Realizując obowiązki określone w Ustawie z dnia 10 czerwca 2016 rokuo Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji,  informujemy Państwa o uczestnictwie w obowiązkowym systemie gwarantowania depozytów i zasadach jego funkcjonowania, w tym o zakresie podmiotowym i przedmiotowym ochrony przysługującej ze strony tego systemu, w tym kwocie określającej maksymalną wysokość gwarancji oraz rodzaje osób i podmiotów, które mogą być uznane za deponenta.

W przypadku banku lub oddziału banku zagranicznego objętych obowiązkowym systemem gwarantowania depozytów uprawnione do świadczenia pieniężnego, są:

1) osoby fizyczne;

2) osoby prawne;

3) jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną;

4) szkolne kasy oszczędnościowe;

5) pracownicze kasy zapomogowo-pożyczkowe,

6) rady rodziców.

 

Zapraszamy do oddziałów Południowo-Mazowieckiego Banku Spółdzielczego w Jedlińsku.

 

 Adresy oraz dane kontaktowe placówek Banku zamieszczone są na stronie internetowej www.bsjedlinsk.pl.

 

Zarząd Południowo-Mazowieckiego

Banku Spółdzielczego w Jedlińsku

 

wstecz

Stopka

Rozmiar czcionki

Dodatkowe opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.