Zapewnienie dostępności informacyjno komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami
1. Osoba ze szczególnymi potrzebami ma prawo złożyć wniosek o zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej. Jeśli pojawi się taka sytuacja, pracownik placówki banku proponuje jej dostępną formę treści ogólnych warunków umów oraz regulaminów (w tym z wykorzystaniem trwałego nośnika innego niż forma papierowa).
2. Potrzeby i oczekiwania klienta ze szczególnymi potrzebami ustalane są wspólnie: pracownik placówki banku z klientem - czego rezultatem jest najdogodniejsze rozwiązanie.
3. Wypełnienie Wniosku przez klienta ze szczególnymi potrzebami o udostępnienie dokumentów, który jest załącznikiem do zapewnienia dostępności .
4. Klient może złożyć wniosek również ustnie. W takim przypadku pracownik placówki banku wypełni wniosek w jego imieniu .
5.Czynności w zakresie zapewnienia dostępności informacyjno -komunikacyjnej można wykonywać w obecności kierownika lub innego pracownika placówki Banku .
6. Wyznaczony pracownik placówki banku przez Dyrektora Oddziału Banku przygotowuje dokumenty w odpowiedniej formie w ciągu 7 dni od momentu, gdy otrzyma wniosek od klienta.
7. Z żądaniem opisanym w punkcie 1 może wystąpić także osoba, która nie jest klientem banku, ale myśli o skorzystaniu z jego oferty.
Kontakty telefoniczne z pracownikami w placówkach Południowo-Mazowieckiego Banku Spółdzielczego:
Oddział w Jedlińsku, ulica Warecka 7: (48) 32 14 996 lub (48) 32 14 995
Oddział w Radomiu, ulica Czarnoleska 25: (48) 385 80 85
i ulica Zbrowskiego 104: (48) 364 24 54
oraz filia w Jastrzębi : (48) 610 60 55
Oddział w Szydłowcu, ulica Bankowa 7: (48) 617 10 11 oraz
filia w Wierzbicy: ( 48) 618 20 22
i filia w Chlewiskach: (48) 628 70 04