Udział w nim wzięli wszyscy pracownicy Banku, poszerzając tym samym swą wiedzę z zakresu ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa teleinformatycznego, metodologii postępowania w sytuacjach zagrożenia oraz zabezpieczeń fizycznych.
Jak mówi Prezes Zarządu Pan Krzysztof Sadurski: dokładamy wszelkich starań aby nie tylko jakość oferowanych przez nas produktów i usług bankowych była na jak najwyższym poziomie, ale również profesjonalizm naszych pracowników. Nie zapominamy przy tym o bezpieczeństwie naszych klientów i ich środków finansowych. Stąd stale aktualizujemy wiedzę pracowników w zakresie zagrożeń, zarówno tych fizycznych jak i teleinformatycznych. Skuteczny system bezpieczeństwa składa się z wielu ogniw i wszystkie z nich muszą odpowiednio zadziałać w określonych sytuacjach. Dlatego też w tego typu szkoleniach udział biorą wszyscy pracownicy Banku, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Chciałbym w tym miejscu także serdecznie podziękować przybyłym prelegentom, którzy posiadali ogromną merytoryczną wiedzę z zakresu omawianych przez siebie zagadnień i przekazali ją w bardzo przystępny sposób co z racji na poruszaną problematykę nie jest zadaniem łatwym.