Aktualności

Informacja

Menu witryny

"Logowanie Internet Banking"

Aktualności

Najważniejsze informacje o pomocy dla Klientów firmowych SGB-Banku SA w związku z epidemią

Pomocy dla Klientów firmowych

2020.04.07

Jesteś przedsiębiorcą?
Zatrudniasz pracowników?
Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Szczególne rozwiązania pomocowe dla MŚP dotkniętych trudną sytuacją biznesową, spowodowaną pandemią COVID-19 zostały wdrożone w ramach oferty gwarancji de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego:

Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!

PŁAĆ BEZGOTÓWKOWO, NIE KUŚ KORONAWIRUSA!

2020.04.03

Szanowni Państwo,

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!

 

PROLONGATA SPŁATY RAT KAPITAŁOWYCH Z TYTUŁU COVID-19

PROLONGATA SPŁATY RAT KAPITAŁOWYCH Z TYTUŁU COVID-19

2020.04.03

Drodzy klienci,

W związku z szerzącą się pandemią koronawirusa, mając na uwadze decyzję władz centralnych, informujemy, że Ci z Państwa, którzy w sposób szczególny odczuwają ekonomiczno-finansowe skutki trwającego kryzysu, mają możliwość złożenia wniosku o prolongatę spłaty rat kapitałowych od zaciągniętego zobowiązania do 6 miesięcy. Stosowne dokumenty znajdują się w zakładce “Do pobrania”, w katalogu “Prolongata spłaty rat kapitałowych”.

Wniosek można złożyć na 3 sposoby:

1) pocztą tradycyjną;

2) drogą elektroniczną wysyłając wiadomość e-mailową na adres: sekretariat@bsjedlinsk.pl, wpisując w tytule “WNIOSEK O PROLONGATĘ P-MBS”;

3) osobiście po wcześniejszym umówieniu wizyty w celu zminimalizowania kontaktu z innymi osobami - w tym wypadku należy skorzystać z numerów kontaktowych poszczególnych placówek, dostępnych na naszej stronie internetowej.

ZMIANY W OBSŁUDZE KLIENTÓW P-MBS W JEDLIŃSKU

ZMIANY W OBSŁUDZE KLIENTÓW P-MBS W JEDLIŃSKU

2020.04.03

Szanowni Klienci,

W związku z narastającą liczbą osób zarażonych wirusem COVID-19, zostają wprowadzone zmiany w obsłudze interesantów. Począwszy od dnia 31 marca 2020 r., działalność wszystkich czynnych placówek Południowo-Mazowieckiego Banku Spółdzielczego w Jedlińsku zostaje ograniczona do obsługi kasowej. Załatwianie wszelkich innych spraw na miejscu w danej placówce odbywać się będzie wyłącznie po uprzednio umówionej wizycie przez telefon. W tym celu prezentujemy poniżej telefony kontaktowe:

Oddział w Jedlińsku, ul. Warecka 7, 26-660 Jedlińsk: 48 32 14 997

Dyrektor Oddziału w Jedlińsku: 513 083 713

Filia nr 1 w Radomiu, ul. Barlickiego 8, 26-600 Radom: 48 340 03 33

Oddział w Radomiu, ul. Czarnoleska 23, 26-600 Radom: 48 385 80 85

Dyrektor Oddziału w Radomiu: 513 083 713

Filia nr 2 w Radomiu, ul. Zbrowskiego 104, 26-600 Radom: 48 364 24 54

Oddział w Szydłowcu, ul. Bankowa 7, 26-500 Szydłowiec: 48 617 10 11

Dyrektor Oddziału w Szydłowcu: 509 221 882

Filia w Chlewiskach, ul. Czachowskiego 53, 26-510 Chlewiska: 48 628 70 04

Filia w Wierzbicy, ul. Kościuszki 74, 26-680 Wierzbica: 48 618 20 22

Przedmiotowe zmiany mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa zarówno klientów jak i pracowników P-MBS w Jedlińsku. Za wszelkie niedogodności z nimi związane serdecznie przepraszamy, licząc jednocześnie na zrozumienie.

-

Problemy z prawidłowym wyświatlaniem strony Banku

2020.03.25

Szanowni Państwo,

W przypadku problemów z prawidłowym wyświetlaniem strony internetowej Banku, należy usunąć z komputera tymczasowe pliki internetowe tzw. cookies. W tym celu należy wyszukać/pobrać instrukcję dla danej przeglądarki internetowej korzystając z wyszukiwarki np. Google i postępować zgodnie z opisanymi w instrukcji zaleceniami.  

Stopka

Rozmiar czcionki

Dodatkowe opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.